לקבלת הצעת מחיר - מלא\י אתה פרטים הבאים

    ריהוט בעץ מלא לפי דרישה

    העץ המלא איננו אורח זר בסלון ביתנו או בחדר מיטותינו. העץ המלא הינו פופולרי מאד וניתן למצוא ריהוט בעץ מלא לפי דרישה לכל אחד מחדרי הבית כמו חדרי הילדים, חדרי השינה, הסלון, המרפסת וגם הגינה. בעוד כיום חברות ומפעלים רבים מנסים לחסוך בעלויות על חשבון האיכות ולייצר מוצרים שאינם טהורים, הרי שהעץ המלא הינו מוצר טבעי ואמין המורכב מ-100% עץ. הדבר אומר כי כל פריט המוכרז כעשוי מעץ מלא הוא פריט שאנו יכולים לדעת בדיוק מהן התכונות שלו, אורך חייו, אופן הטיפול בו והעמידות שהוא מציע.

    לכל סוג עץ יש את התכונות הייחודיות שלו ואת הגוונים הספציפיים שלו. כך תוכלו להתאים את המוצר לעיצוב הכללי של הבית. סוג העץ ייבחר בהתאם לשימוש שתעשו במוצר ובהתאם למיקום שלו בבית. יהיה סוג העץ אשר יהיה, ריהוט עץ מלא הוא הבחירה הנכונה עבור כל אדם המעוניין בריהוט איכותי ועמיד לאורך זמן.

    יתרונותיו של העץ המלא

    לעץ המלא יש מגוון רחב של יתרונות. חלקם נובעים מן המבנה וההרכב הכימי של העץ ואינם ניתנים לערעור וחלקם נוגעים לאופי ונפש האדם, דברים שאולי לא כולם יתחברו אליהם אך בהחלט נוגעים לחלק נכבד מן האוכלוסייה :

    • החיבור לטבע – בעולם מודרני בו החומריות והפלסטיק שולטים אנשים רבים מחפשים לחזק את החיבור האמיתי והטהור לטבע. כדי לעשות זאת לא צריך לחיות במחסה בג'ונגל בדרום אמריקה, ניתן פשוט להביא את הטבע הביתה בעזרת פריטים שונים. אחד מהם הוא העץ המלא אשר מקנה תחושה של רוגע וחמימות לבית. המראה והריח הטבעי של העץ הוא הפתרון המושלם עבור אלה המבקשים להתחבר לעצמם ולשורשים.
    • המראה הייחודי – אין תחליף למראה הנקי והאותנטי של העץ. רהיטים דמויי עץ כשמם הם – מוצרים מלאכותיים המדמים עץ, אך לא מדובר בדבר האמיתי. אין להם את החיוניות והטבעיות הקיימת בעץ.
    • עמידות ללחות – העץ המלא הינו עמיד ללחות ומדובר ביתרון משמעותי במדינה לחה כמו ישראל. הדבר מאפשר לעץ להישמר לשנים רבות ולשמש את המשפחה לדורות קדימה.
    • תיקונים במחי יד – במידה והעץ ניזוק מסיבה כלשהי ויש עליו פגם או שריטה הרי שניתן לשייף את העץ ולהחזירו למצב מושלם במהירות, זאת בשונה מחומרים אחרים שמרביתם נזרקים לפח ברגע שיש בהם פגם.

    יש לנו המון מוצרים שיכולים להתאים לך

    לקבלת הצעת מחיר - מלא\י אתה פרטים הבאים

      עוד בנושא

      מדוע עץ הוא חומר גלם הטוב ביותר לייצור משטחים?

      רוב האנשים יודעים שיום ניתן ליצור משטחים ממגוון חומרי גלם זמינים, למשל, יש משטחים העשויים מעץ, ומשטחים עשויים מפלסטיק. פלטות עץ מלא פופולריות יותר והן...
      קרא עוד

      מה מיוחד בייצור רהיטים מעץ מלא?

      כאשר מייצרים רהיטי עץ רותמים את היופי הגולמי והטבעי של פלטה עץ לשולחן, כאשר שולחנות פלטה טבעיים נוצרים מהפרוסה האנכית של גזע עץ, כאשר כל...
      קרא עוד
      שיווק לעסקים באינטרנט שיווק לעסקים באינטרנט