לקבלת הצעת מחיר - מלא\י אתה פרטים הבאים

    פלטות לכל מידה

    כל נגריה וכל פרויקט עץ גדול זקוק לאספקה של פלטות בכל מידה. לכל עץ יש את האופי שלו הבא לידי ביטוי במראה ייחודי, תכונות כימיות, טקסטורות ותחושה מקורית שהוא יוצר. כל עבודת עץ הינה שונה וייחודית משום שכל פלטת עץ היא שונה וייחודית. ניתן גם לבצע שילוב של מספר פלטות שונות מה שיהפוך את הרהיט למעניין עוד יותר. את פלטות העץ ניתן להפיק מכל סוג עץ כמו לדוגמא אורן, אקליפטוס, ברוש, תיק, אלון, במבוק ואחרים.

    שימושי פלטות

    לאחר שתבחרו את סוג העץ המועדף עליכם, תוכלו להזמין פלטות עץ בהתאם למידות הדרושות לכם. אנו נבצע חיתוך וניסור מדויק של העץ יחד עם ליטוש ואיטום ההזמנה.

    פלטות העץ יכולות לשמש אתכם למגוון מטרות ועבודות נגרות. מפלטות העשויות מעץ ניתן לייצר פרגולות, רגלי שולחן, דקים, כורסאות, כסאות, מדפים, מטבחים, אדניות, גגות רעפים, גזיבו, פרקטים ועוד. לא כל סוגי העץ מתאימים לכל סוגי העבודות, כך לדוגמא סוגי עץ מסוימים מתאימים לדק חיצוני ומתמודדים טוב עם תנאי מזג האוויר, בעוד סוגי עץ אחרים מומלצים לפרקטים פנימיים בלבד משום שאינם עמידים לגשם או שמש חזקה. את העץ ניתן גם לצפות בציפוי פורמייקה או מלמין מה שיאפשר ניקוי קל של העץ.

    אילו פלטות נפוצות בישראל?

    כאמור את סוג העץ יש לבחור לא רק לפי המראה אלא גם בהתאם לתכונות המאפיינות את העץ, תכונות אשר צריכות להתאים למוצר אותו אנו מכינים. סוגי העץ הנפוצים כיום הם:

    • עץ אורן מלא – האורן פופולרי מאד בעולם התעשייה וכן בבתים הפרטיים. על מנת להתמודד עם רגישותו לרטיבות עובר עץ האורן תהליך איטום מה שמאפשר לו להיות עמיד לאורך זמן. עץ זה פופולרי בזכות השילוב שהוא מציע בין מחיר נוח לבין איכות גבוהה.
    • עץ אקליפטוס – עץ חזק ומאסיבי במגוון צבעים רב עבור כלל המוצרים כמו חפצי נוי, רהיטים ועוד.
    • עץ זית – עץ עמיד וחזק במיוחד בעל צפיפות גבוהה. פלטות אלה נראות דומה למראה הטבעי של עץ הזית בטבע מה שמעניק להן יופי שאין שני לו.

    יש לנו המון מוצרים שיכולים להתאים לך

    לקבלת הצעת מחיר - מלא\י אתה פרטים הבאים

      עוד בנושא

      תבניות לבניין

      אחד הדברים הבסיסיים ביותר בתהליכי בנייה הם יציקות הבטון, בין אם מדובר על מבנים גדולים ובין אם מדובר על מבנים קטנים, הרי שיש צורך ליצוק...
      קרא עוד

      משטחי עבודה מעץ

      בשנים האחרונות הפך המטבח לחלל המרכזי ביותר בבית. רבים מתייחסים למטבח כאל הסלון החדש, המקום בו מתרחשת מרבית הפעילות בבית ואזור האירוח הנעים והפתוח בו...
      קרא עוד
      שיווק לעסקים באינטרנט שיווק לעסקים באינטרנט