לקבלת הצעת מחיר - מלא\י אתה פרטים הבאים

    משטחי עבודה מעץ למטבח

    משטחי עבודה מעץ למטבח הפכו לבחירה המועדפת על ישראלים רבים בשנים האחרונות. בעוד פעם היה ניסיון להימנע מעיצוב בעץ והמשקל נטה לכיוון עיצוב מודרני יותר הכולל אבן ושיש הרי שכיום יש חזרה לעץ ולרצון ליצור אווירה חמה וכפרית בבית. מגוון סוגי העץ הזמינים ליצירת מטבחים מציעים אינספור אפשרויות עיצוב מרהיבות, כאשר לכל סוג עץ יש תכונות אחרות:

    • אלון – השילוב המושלם בין איכות למחיר. נוח לתחזוקה ומשמש ליצירת מזנונים, שידות וכסאות.
    • טיק – עץ יוקרתי ומרשים המשמש לבניית מזנונים לסלון, שולחנות, ריהוט גן ופריטים לאמבטיה הודות לעמידותו למים.
    • ארז – משמש לכל שימוש בזכות יכולותיו לעמוד בתנאי סביבה קיצוניים ללא חומרים משמרים.
    • בוק – משמש לריהוט פנים הבית או הגינה והמרפסת. עץ זה הינו עמיד וחזק ביותר ונמכר במחיר נמוך יותר מאגוז או מהגוני.

    מדוע כדאי לבחור בעץ מלא לבית?

    לעץ המלא יש מספר יתרונות מובהקים לעומת לוחות עץ תעשייתיים או משטחים דמויי עץ :

    • אווירה – רהיטי עץ מלא הם אלה שבונים את האווירה בבית. מראהו של העץ והתחושה שהוא משדר יוצרים הרמוניה, רוגע, חיבור לטבע ותחושה חמימה וביתית בכל חלל בו תבחרו למקם אותו. בעוד עץ תעשייתי כמו סיבית, שבבית או סנדוויץ' עדיין מורכב מעץ הרי שלא מדובר בחתיכות עץ גולמיות וטבעיות ונעשה שימוש גם בחומרים אחרים על מנת להדביק את העץ התעשייתי, חומרים שפוגעים בטוהר של העץ ופולטים רעלים.
    • בריאות – בעץ התעשייתי נעשה שימוש בפורמאלדהיד אשר עלול להיפלט מן העץ. חומר זה הינו מסרטן וחשיפה אליו גורמת גם לגירויים בעין, קשיי נשימה וגירוי במערכת האף והגרון. לעומת זאת בעץ מלא חומר זה אינו קיים מה שהופך את העץ המלא לבריא יותר.
    • עמידות – לא רק שהעץ המלא עצמו הוא חזק ועמיד, אלא גם שבמידה ויש שריטה או פגם כלשהו ניתן לשייף אותו. השכבה שנמצאת מתחת לציפוי העליון זהה במרקם ובמראה לזו שתשייפו לכן הרהיט ישמור על המראה אחיד שלו.
    • עמידות – אמנם סביר להניח כי הלחץ שיופעל על הרהיטים אינו גדול מדי, אך טוב לדעת כי עץ מלא הינו עמיד יותר ללחץ מעץ תעשייתי. העמידות מושפעת כמובן מסוג העץ אותו תבחרו.
    • מראה – המראה של עץ חי וגולמי מן הטבע הוא מראה שאין שני לו. כל ניסיון ליצור מראה דמוי עץ הוא ניסיון חיקוי זול של הדבר האמיתי. אל תתפשרו על תחליף פלסטי או על ציפוי זול, בחרו באיכות אמיתית של עץ מלא.

    יש לנו המון מוצרים שיכולים להתאים לך

    לקבלת הצעת מחיר - מלא\י אתה פרטים הבאים

      עוד בנושא

      מדוע עץ הוא חומר גלם הטוב ביותר לייצור משטחים?

      רוב האנשים יודעים שיום ניתן ליצור משטחים ממגוון חומרי גלם זמינים, למשל, יש משטחים העשויים מעץ, ומשטחים עשויים מפלסטיק. פלטות עץ מלא פופולריות יותר והן...
      קרא עוד

      מה מיוחד בייצור רהיטים מעץ מלא?

      כאשר מייצרים רהיטי עץ רותמים את היופי הגולמי והטבעי של פלטה עץ לשולחן, כאשר שולחנות פלטה טבעיים נוצרים מהפרוסה האנכית של גזע עץ, כאשר כל...
      קרא עוד
      שיווק לעסקים באינטרנט שיווק לעסקים באינטרנט