לקבלת הצעת מחיר - מלא\י אתה פרטים הבאים

    בוצ'ר למטבח במקום שיש

    אחת השאלות הבוערות ביותר כיום עבור כל אדם המתכונן לעצב מחדש (או מאפס) את המטבח – זה על מה לבסס את משטח העבודה בשטח זה? בימים אלה יותר ויותר אנשים בוחרים להתקין בוצ'ר למטבח בתור האמצעי המדויק ביותר לעבודה ממוקדת ואיכותית במטבח. חברת וירן תעשיות בע"מ מאפשרת להשיג את כל היתרונות של עבודה עם משטח עץ איכותי ועושה זאת באמצעות הקפדה על הפרטים הקטנים, התעקשות על החומרים האיכותיים ביותר והיכולת ליצור גם את הדקויות הקטנות ביותר בעיצוב וביסוס שטח העבודה שעושה פלאים לא רק לשטח עצמו, אלא לבית כולו, זאת באמצעות הארה של כל האווירה בעץ חם, איכותי שמשרה תחושת רוגע והרמוניה שקשה להשיג עם כל חומר אחר.

    כל הסיבות לבחור בוצ'ר למטבח על פני שיש

    על מנת להבין את היופי והקסם של הבוצ'ר למטבח – מספיק לשים לב לכך שמדובר בשטח שמאפשר שימוש הרבה יותר אוניברסלי מצד אחד, אך גם יותר עדין. מדוע משטח עץ במטבח עדיף?

    • פחות החלקה – שטח העץ הופך את משטח העבודה להרבה יותר בטיחותי, עמיד בפני הצטברויות מים, ופחות סיכויים שהסכין תקפוץ ממקומה.
    • מראה בהיר יותר – גם השיש הבהיר ביותר מאופיין בתחושה קרירה של אבן שעשויה להעכיר את התחושה במטבח.
    • מראה כפרי – העיצוב המודרניים של מטבחים (ולא רק) תומכים בשילוב בין מראה כפרי להיי-טק, עץ מלא לצד מסגרות אלומיניום עמידות. מדובר בעיצוב ש"יחזיק" לאורך שנים ארוכות ויעניק מראה עדכני לכל הבית.

    כללי תחזוקה שוטפת לבוצ'ר

    אחת הסיבות לכך שאנשים רבים חוששים להתחייב למשטח עבודה עשוי מעץ מלא במטבח זה החשש שמדובר במוצר בעייתי שדורש הרבה יותר תחזוקה משיש. יחד עם זאת, באמצעות גיבוש הרגלי עבודה נכונים ומדויקים ותחזוקה שוטפת ניתן ליצור את השטח המטופח והיפה ביותר. בסופו של יום, האזור שחשוב שיהיה חשוף למים זה רק הכיור וסביבתו הקרובה, ומשטח העבודה עצמו דורש שטיפה עדינה במטלית לחה, שמירה מפני חתכים ובמידת הצורך – שימון וציפוי מותאם של השטח. זה יעזור לשמור על השטח יפה ואסתטי לאורך שנים ארוכות.

    יש לנו המון מוצרים שיכולים להתאים לך

    לקבלת הצעת מחיר - מלא\י אתה פרטים הבאים

      עוד בנושא

      מדוע עץ הוא חומר גלם הטוב ביותר לייצור משטחים?

      רוב האנשים יודעים שיום ניתן ליצור משטחים ממגוון חומרי גלם זמינים, למשל, יש משטחים העשויים מעץ, ומשטחים עשויים מפלסטיק. פלטות עץ מלא פופולריות יותר והן...
      קרא עוד

      מה מיוחד בייצור רהיטים מעץ מלא?

      כאשר מייצרים רהיטי עץ רותמים את היופי הגולמי והטבעי של פלטה עץ לשולחן, כאשר שולחנות פלטה טבעיים נוצרים מהפרוסה האנכית של גזע עץ, כאשר כל...
      קרא עוד
      שיווק לעסקים באינטרנט שיווק לעסקים באינטרנט