לקבלת הצעת מחיר - מלא\י אתה פרטים הבאים

    משטחי עבודה מעץ

    בשנים האחרונות הפך המטבח לחלל המרכזי ביותר בבית. רבים מתייחסים למטבח כאל הסלון החדש, המקום בו מתרחשת מרבית הפעילות בבית ואזור האירוח הנעים והפתוח בו מתקיימות שיחות החולין עם האורחים. משטחי עבודה מעץ למטבח הופכים את המטבח שלכם למזמין יותר, נעים יותר ובעל מראה חם ומשפחתי. בעוד עיצובים קרים ומודרניים אינם תמיד הבחירה הנכונה עבורכם הרי שעיצוב הבית בעץ נותן לא רק פונקציונליות נהדרת אלא גם תחושה של חיבור לטבע.

    סוגי משטחי עבודה

    קיימים מגוון משטחי עבודה מעץ אותם תוכלו לשלב במטבח ביתכם. להלן הנפוצים שבהם :

    • בוצ'ר בלוק – או בתרגום חופשי "הבלוק של הקצב" – finger joint board. שמו של משטח זה טמון בעוביו וחוזקו אשר מאפשרים לחתוך עליו בשר בצורה נוחה. כך הפך הבוצ'ר בלוק למשטח העבודה המועדף על קצבים רבים. הבוצ'ר מורכב מחתיכות עץ טבעי הדבוקות אחת לשנייה בשיטת לאמי (שיטת חיבור והדבקת עץ). משטח זה הוא תחליף נהדר למשטחי השיש והנירוסטה וניתן להרכיבו על האי במטבח שלכם.
    • קרש חיתוך – ניתן לרכוש גם קרש חיתוך עבה מעץ המהווה סוג של בוצ'ר בלוק נייד. בזכות העובדה שמדובר בעץ מלא הוא עמיד לשחיקה, מאריך חיים ובמקרה הצורך ניתן לשייף אותו ולהחזירו למראה חדיש ורענן.
    • אי עץ למטבח – האי משמש הן כמשטח עבודה והן כמקום אחסון גדול ונוח. מכיוון שיש גישה לאי מכל הכיוונים (בשונה מארונות המטבח אליהם יש גישה רק מן החזית) הרי שניתן ליצור בו מגוון חללי אכסון. משטח עבודה ואכסון זה יכול להפוך גם לפינת אוכל.

    עשה זאת בעצמך

    משטחי העץ השונים, הבוצ'ר בלוק ופלטות העץ מאפשרים לכל אדם בעל כישורי נגרות בסיסיים ליצור פריטים מרהיבים בעבודת יד. אנו מספקים מוצרי עץ ידידותיים לסביבה ומוסמכים לבצע טיפולי HT לחיטוי העץ ממזיקים. לאחר שנים ארוכות בהן אנו מספקים משטחי עץ לתעשיות השונות ולאנשים המעוניינים לבצע עבודות עץ באופן פרטי אנו מזמינים גם אתכם ליהנות מן המגוון הרחב של המוצרים שלנו כמו גם מייעוץ מקצועי אותו נשמח להעניק לכם.

    יש לנו המון מוצרים שיכולים להתאים לך

    לקבלת הצעת מחיר - מלא\י אתה פרטים הבאים

      עוד בנושא

      תבניות לבניין

      אחד הדברים הבסיסיים ביותר בתהליכי בנייה הם יציקות הבטון, בין אם מדובר על מבנים גדולים ובין אם מדובר על מבנים קטנים, הרי שיש צורך ליצוק...
      קרא עוד

      פלטות לכל מידה

      כל נגריה וכל פרויקט עץ גדול זקוק לאספקה של פלטות בכל מידה. לכל עץ יש את האופי שלו הבא לידי ביטוי במראה ייחודי, תכונות כימיות,...
      קרא עוד
      שיווק לעסקים באינטרנט שיווק לעסקים באינטרנט