לקבלת הצעת מחיר - מלא\י אתה פרטים הבאים

    תכנון ועיצוב מדרגות עץ

    בין אם מדובר במדרגות המחברות בין מפלס אחד לשני בוילה יוקרתית או שמא מדובר בגרם מדרגות המחבר בין מספר קומות במבנה, גרם מדרגות הינו חלק בלתי נפרד מבתים רבים. התקנת מדרגות עץ ישדרגו חלל זה ויעניקו לו טאץ' עיצובי, נעים וביתי. מחפשים אחר פתרונות חדשים ופרקטיים למדרגות שבבית שלכם? הצוות המקצועי של וירן תעשיות עץ ישמח לסייע בהתקנה זו.

    היתרונות של מדרגות עץ

    בוצ'ר הוא, למעשה, שיטת חיבור בין מספק קורות או פיסות עץ, שלאחר חיבורן הן יוצרות משטח עבודה. במושג עצמו, ה"בוצ'ר", מגיע מהמאה ה-19 במהלכה נהגו קצבים להסתייע במשטחי עבודה מסיביים שעמדו בפעולות החיתוך השונות. עם זאת, לאורך השנים האחרונות, ניתן לראות כי מושג זה התרחב הרבה מעבר לעולם המטבח; עולם הכולל, כיום, גם מדרגות.

    בין אם מדובר במדרגות המחברות בין מפלס אחד למשנהו בתוך הווילה שלכם או שמא מדובר בחדר מדרגות בבניין – מדרגות עץ הן פתרון משובח ואסתטי. עם זאת, מדרגות אלו מחזיקות ביתרונות רבים – הרבה מעבר למראה הנעים והמזמין שהן מעניקות. במילים אחרות, בשל העובדה שעץ הינו חומר גלם מחוספס מעט – הוא מונע אפשרות החלקה. מעבר לכך, ניתן לחפות מדרגות רבות עשויות בטון או פלדה – ובכך לשדרג את איכותן של מדרגות אלו. את החיבור בפועל, בין העץ לפלדה, ניתן לבצע באופן סמוי לעין וללא צורך בברגים.

    כדי לשמר על טיב מדרגות העץ ועל המראה שלהן, חשוב לבצע תחזוקה קבועה. עם זאת, אין זה אומר שעבודות התחזוקה הן מורכבות, להיפך. עבודות אלו כוללות, בין היתר, את ניקוי המדרגות ואת שיופן.

    לבחור את חומרי הגלם האיכותיים

    לצד עיצוב החלל הפנימי של הבית והמשרד, תכנון ראוי של המדרגות הוא חשוב לא פחות. בחירה במדרגות עץ, בהתאם לכך, משלבות היטב בין פרקטיות לבין מראה אסתטי. בבואכם לבחור את חומרי הגלם, אתם מוזמנים להתרשם ממבחר העצים המשובחים אשר וירן תעשיות עץ מחזיקים.

    יש לנו המון מוצרים שיכולים להתאים לך

    לקבלת הצעת מחיר - מלא\י אתה פרטים הבאים

      עוד בנושא

      מדוע עץ הוא חומר גלם הטוב ביותר לייצור משטחים?

      רוב האנשים יודעים שיום ניתן ליצור משטחים ממגוון חומרי גלם זמינים, למשל, יש משטחים העשויים מעץ, ומשטחים עשויים מפלסטיק. פלטות עץ מלא פופולריות יותר והן...
      קרא עוד

      מה מיוחד בייצור רהיטים מעץ מלא?

      כאשר מייצרים רהיטי עץ רותמים את היופי הגולמי והטבעי של פלטה עץ לשולחן, כאשר שולחנות פלטה טבעיים נוצרים מהפרוסה האנכית של גזע עץ, כאשר כל...
      קרא עוד
      שיווק לעסקים באינטרנט שיווק לעסקים באינטרנט