לקבלת הצעת מחיר - מלא\י אתה פרטים הבאים

    מעוניינים במדרגות עץ לבית?

    לאחר שהתרגלנו לראות אביזרי עץ אך ורק בסרטים ובעולם האומנות, חברות כמו וירן תעשיות בע"מ מביאות לכל בית בישראל את הפתרונות הייחודיים של מדרגות עץ באיכות הגבוהה ביותר והקפדה על בטיחות, שלמות של כל מדרגה ומדרגה והנדוס מדויק ביותר של כל יחידה במדרגות. מדובר באחד הפרויקטים המורכבים ביותר בתחום עבודות העץ, אך החברה צברה ניסיון מספק המאפשר לה להפיק את המרב מכל הליך בנייה. בין אם מדובר ביצירת משטח לשולחן או גרם מדרגות ארוך ומורכב – האיכות הבלתי מעורערת והנכונות לעשות את כל המאמצים להשגת המטרה יבטיחו שהתוצאות יצדיקו את ההשקעה שלכם.

    מה הם היתרונות של מדרגות עץ בבית פרטי ובשטח העסקי?

    בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים פרטים ובעלי עסקים פונים לאפשרות לגבש רהיטים ופתרונות בנייה על בסיס עץ מלא – ויש לכך יתרונות רבים שגרמו לעליה בפופולריות של מדרגות העץ. להלן מספר יתרונות שהביאו למפנה מפתיע, אך מוצדק זה:

    • בטיחותי יותר – מדרגות העץ פחות חלקלקות ממדרגות אבן.
    • אסתטי יותר – מראה העץ החם הופך את המדרגות ליותר נעימות למגע וגם לעין, בעיקר אם כל הבית מעוצב בפרקט ופתרונות עיצוביים אחרים המתבססים על מראה עץ.
    • חמים יותר – מדובר בפתרון עיצובי מועדף על פני מומחים רבים כיום, משום שהוא מאפשר הרבה יותר אור באזור
    • גמישות בסיסית – באמצעות יצירת בסיס מתכת עמיד, ניתן ליצור מדרגות בכל צורה וגודל, משום שעץ הרבה יותר קל לאיבוד מסוגי השיש השונים שמהם עושים מדרגות קונבנציונליות.

    דקויות שיש לזכור לפני תחילת הפרויקט

    על מנת לנצל בצורה היעילה ביותר את כל האפשרויות העומדות בפני בוני מדרגות העץ בבתים ובבתי העסק, חשוב ליצור את העיצוב מראש, על מנת לדעת מראש את כל הגדלים, הממדים והפרופורציות של כל אחד מהמרכיבים של המדרגות, היות וזוהי הדרך הטובה ביותר לחסוך בעבודה נוספת ולמנוע טעויות אנוש. ניתן להתאים מדרגות כאלה גם לבתים הפרטיים, אך גם לבתי עסק רבים, כולל צימרים, בתי מלון, ספא וכל מקום אחר הדורש תחושה נינוחה, משוחררת ורומנטית יותר – ואין ספק שכולנו יכולים ליהנות מכמה שיותר מקומות כאלה.

    יש לנו המון מוצרים שיכולים להתאים לך

    לקבלת הצעת מחיר - מלא\י אתה פרטים הבאים

      עוד בנושא

      תבניות לבניין

      אחד הדברים הבסיסיים ביותר בתהליכי בנייה הם יציקות הבטון, בין אם מדובר על מבנים גדולים ובין אם מדובר על מבנים קטנים, הרי שיש צורך ליצוק...
      קרא עוד

      פלטות לכל מידה

      כל נגריה וכל פרויקט עץ גדול זקוק לאספקה של פלטות בכל מידה. לכל עץ יש את האופי שלו הבא לידי ביטוי במראה ייחודי, תכונות כימיות,...
      קרא עוד
      שיווק לעסקים באינטרנט שיווק לעסקים באינטרנט